První letošní

by - 18:57

nejen příspěvek, ale i přečtená knížka. Původně jsem touto knihou nechtěla začínat rok, ale nakonec jsem ráda, že je za mnou. Je to kniha, kterou zařadím do čtenářské výzvy 2017 pod bod č. 4 - kniha odehrávající se v budoucnosti, Lovci od Františka Kotlety. Sci-fi nečtu a ani tato kniha mě nenalákala k dalšímu čtení tohoto žánru.


Pokud se chcete podívat na letošní témata, případně zapojit, tak ZDE.

Já se ještě vrátím ke čtení loňského roku. Přečetla jsem 52 knih, což vychází na jednu týdně. Zajímavé je, že jednu z nejlepších loňských knih jsem četla skoro celé léto, byla to knížka Jak voní tymián od M. Pagnola, pravděpodobně jsem si její atmosféru chtěla vychutnávat co nejdéle.
 A za tyto knihy jsem ráda, že se mi dostaly do rukou:
 Cela smrti(J. Grisham), Deník Anny Frankové, Okamžiky štěstí, Malý pražský erotikon, Prvok, Šampo'n, Tečka a Karel(P. Hartl), Tři kamarádi(M. Remarque), Komu zvoní hrana(E. Hemingway), Ta třetí(J. Havlíček), Sbohem moře, sbohem oceány!(G. Fraineau), Svět podle Garpa, Hotel New Hampshire(J. Irving), Na cestách s anděly(J. Fousek), Dvaadvacet centimetrů něžnosti(J.M. Simmel), Saturnin (Z. Jirotka), Možná, možná ne, Ach jo (R. Fulghum), Zvěrolékař v povětří(J. Herriot).

Jsem zvědavá, jaké knížky si přečtu letos, už mám u nás v knihovně nějaké vyhlídnuté. A jakou zajímavou knihu jste četli vy? Nebo se na nějakou těšíte? 

Mějte příjemný začátek nového roku,

vaše Marcela




You May Also Like

12 komentářů

  1. Marcelko, to jsi teda dobrá, já jsem 52 knížek nezvládla a to čtu moc ráda. Mě v loňském roce zaujala spisovatelka Jojo Moyseová, přečetla jsem asi čtyři její tituly, třeba "Než jsem tě poznala" a u té jsem tedy brečela. Ale zase bylo o čem přemýšlet. Je to i zfilmované a ke konci roku vyšlo pokračování. Zkus se po nějaké její knížce kouknout v knihovně, třeba zaujmou i tebe. Přeji Ti šťastný nový rok a těším se na další příspěvky. Pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, ani nevíš jak jsem zrovna kvůli knize Než jsem tě potkala, váhala. Přečetla jsem ji, na konci jsem taky brečela, ale něco mi brání zařadit tuto knihu mezi ty velmi oblíbené. Shlédla jsem i film a ten už mě neoslovil vůbec. Možná to všechno zavinil hlavní hrdina, s jehož rozhodnutím jsem nemohla souhlasit, podvědomě asi srovnávám s hrdinou filmu Nedotknutelní, film je můj nejoblíbenější za poslední asi dva roky, díky za návštěvu, vše neljepší v novém roce, pa

      Vymazat
  2. Milá Marcelo, komentáře moc nepíšu, ale na knížky se chytnu .))) Výběr knih skvělá volba. Remarqa, Heminngveie, i Simmella - mám přečeteno všechno od nich a pokud vám ještě něco zbývá - s chutí do toho.. možná bych vám ještě doporučila, vzhledem k dobrému vkusu :), pokud jste ještě nečetla - tak něco od Evanse , a Sparkse ... Oba shodou okolností jménem Nikolas. Já čtu taky hodně, ale nepočítám to.. A tak se na nic extra netěším, jen jsem občas mile překvapena, nebo prostě zklamaná.. mějte se hezky Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc vám děkuji, na oba autory mrknu a budu doufat, že od nich něco bude v naší střediskové knihovně, krásný celý rok

      Vymazat
  3. Marci, některé knihy z tvého seznamu mám taky moc ráda.
    Přeji hodně času na čtení!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji, bez knihy už ani ránu, měj se hezky, pa

      Vymazat
  4. Ahoj Marcelko, já sci-fi, také nemusím, ale někdy je člověk překvapen, když se pustí do něčeho, co ho neláká. Mě Ježíšek také nadělil nějaké knihy, ale zatím jsem se k nim nedostala. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je to tak, díky výzvě objevuji knihy, které bych si sama třeba nevybrala, je to pro mě opravdu výzva, měj se moc hezky, pa

      Vymazat
  5. Marcelko ani já sci-fi nemusím, můj mužíček však ano. Některé knížky z tvého seznamu mám také přečtené, některé mne lákají.. Teď jsem čtení před vánocemi zanedbávala. A tak se těším na toto období. Čaj a knížka😉..Přeji ti krásné dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, můj muž nečte vůbec a všichni tři hoši jsou bohužel po něm. Spoustu let jsem nečetla a teď mám pocit, že to musím dohnat, měj hezké chvíle s knížkou, pa

      Vymazat
  6. Marcelko, některé knihy jsem četla, ale zkusím si u tebe ještě vybrat. Děkuji za tip a přeji ti krásný víkend.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, některé knihy jsem četla, ale zkusím si u tebe ještě vybrat. Děkuji za tip a přeji ti krásný víkend.
    Iva

    OdpovědětVymazat